مژده به هواداران رئال مادرید: مستند کهکشانی‌ها به زودی اکران می‌شود

مژده به هواداران رئال مادرید: مستند کهکشانی‌ها به زودی اکران می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – مستند کهکشانی‌ها که مربوط به دوران حضور فوق  ستاره‌ها در تیم رئال مادرید در اوایل هزاره جدید است به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از دیرباز محلی برای حضور ستاره‌های فوتبال بوده و در مقطعی تقریبا تمام سوپراستار‌های دنیای فوتبال مانند لوئیس فیگو، کاسیاس، رائول، روبرتو کارلوس زین‌الدین زیدان، رونالدو نازاریو و دیوید بکهام لباس سفید رئال مادرید را بر تن می‌کردند. حضور هم‌زمان این ستاره‌ها طرفداران پرشماری برای رئال مادرید ساخت. به همین دلیل هم از ابتدای هزاره جدید تا سال‌های ۲۰۰۵ یا ۲۰۰۶ دوران بسیار باشکوهی برای هواداران رئال بوده است.

در همین زمینه قرار است یک مستند از آن دوران به زودی پخش شود که به تازگی تیزر آن پخش شده است. در تیزر پخش شده درباره رئال مادرید آن دوران گفته می‌شود: ما یک رولز رویس داشتیم که روی آن گرد و خاک نشسته بود. پای‌مان را فراتر از محدودیت ها گذاشتیم و بکهام را خریدیم.

در پوستر گالاکتیکو نوشته شده این مستند در ۳ قسمت قرار است از شبکه ای اس پی‌ ان پخش شود. تاریخ اکران هم ۲۴ فوریه (۱۳ روز دیگر) قید شده. حضور دل بوسکه، پرز و ستارگان رئال مادرید روی پوستر از مستندی هیجان انگیز برای فوتبال‌دوستان خبر می‌دهد.

1101