بیت‌سعید: لیگ امسال عجیب است/ صنعت‌نفت نیاز به تقویت دارد

بیت‌سعید: لیگ امسال عجیب است/ صنعت‌نفت نیاز به تقویت دارد

پایگاه خبری فوتبالی- حسن بیت‌سعید وینگر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد که این تیم برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، بیت‌‌سعید در خصوص شرایط فعلی صنعت‌نفت گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد، در ابتدای فصل با اینکه تمرینات را دیر شروع کردیم و تعداد زیادی از بازیکنان هم جدا شده بودند اما با تلاش کادر فنی و باشگاه تیم خوبی بسته شد. ما بازیکنان بومی و توانمندی داریم، ضمن اینکه برخی بازیکنان هم که در سال‌های قبل با پورموسوی کار کرده بودند به صنعت‌نفت آمدند و خوشبختانه زودتر از حد تصور هماهنگ شدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا صنعت‌نفت می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند؟» عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست. لیگ امسال واقعا عجیب است و نتایج هم اصلا قابل پیش‌بینی نیست، خودتان می‌بینید که فاصله امتیازها چقدر نزدیک است و قطعا در نیم فصل دوم هم نتیجه گرفتن سخت‌تر می‌شود. با این حال تمام هدف ما این است که بهترین نتایج تاریخ صنعت نفت را در این فصل رقم بزنیم.

وینگر صنعت‌نفت در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی بسیار خوب و باکیفیت داریم که عملکرد خوب‌شان در کنار تلاش‌های کادر فنی باعث شد نتایج خوبی بگیریم. البته همانطور که گفتم در نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود و تیم ما هم نیاز به تقویت دارد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

بیت‌سعید در ارتباط با بازی بعدش تیمش برابر ماشین‌سازی عنوان کرد: همه بازی‌های لیگ سخت است، ما در تبریز کار آسانی نداریم اما قطعا برای برد بازی خواهیم کرد.

4774