کومان: مسی موقعیتش را گل نکرد و در برگشت گل خوردیم

کومان: مسی موقعیتش را گل نکرد و در برگشت گل خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا دوباره از داور انتقاد کرد چرا که برایش قابل درک نبود که ماتئو پنالتی روی جوردی آلبا در نیمه دوم را نگرفته هر چند که کارشناسان داوری اعتقاد دارند که آن صحنه اصلا خطا نبوده است.

به گزارش فوتبالی، کومان در مورد شکست بارسلونا مقابل سویا گفت:" تنبیه شدیدی بود. می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. موقعیت داشتیم، خوب بازی کردیم، جنگیدیم و نتیجه خیلی بدی گرفتیم. نتیجه بازتابی از اتفاقات درون زمین نبود. تیم همیشه می جنگد. مقابل یک تیم بسیار فیزیکی خوب کار کردیم. یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. اگر داور ویدیویی وجود دارد، باید پنالتی گرفته می شد."

وی در مورد این که مسی یک موقعیت بزرگ را از دست داد هم صحبت کرد:" یک موقعیت عالی داشت که گل نشد و روی برگشت همین صحنه گل خوردیم. به نظرم با دیدن این بازی، نتیجه برای سویا بیش از حد خوب بود. حالا بازیهای زیادی وجود دارد اما خستگی تیم روی من تاثیر زیادی گذاشته است. نیمکت نشینی لنگله؟ تصمیم کاملا فنی بود. بازیهای زیادی مانده است."

کومان در مورد داور بازی هم گفت:" خوب کار کردند اما همیشه در مورد صحنه پنالتی تردیدهایی وجود دارد. همه به من گفتند که پنالتی بوده است. نمی دانم چرا داور ویدیویی دخالت نکرد. آنها خوب دفاع کردند و ترکیب خیلی خوبی دارند. ما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و قطعا برای بازی برگشت در خانه امید داریم. بارسا در خانه می تواند هر کاری انجام بدهد."

4125