لحظه‌ای که ترشتگن چوب بیش از 1500 روز تمرین کردن با راکیتیچ را خورد

لحظه‌ای که ترشتگن چوب بیش از 1500 روز تمرین کردن با راکیتیچ را خورد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا بدون تردید یکی از آماده ترین دروازه بان های فوتبال دنیاست اما در مقابل سویا دو بار دروازه اش باز شد و به نظر می رسد که تیمش در بازی رفت نیمه نهایی کوپا، خطر جدی حذف از مسابقات را حس کرد.

به گزارش فوتبالی، ترشتگن به خصوص روی گل دوم سویا که توسط راکیتیچ ثبت شد، هیچ کاری از دستش بر نمی آمد. بازیکن کروات بیش از 1500 روز با بازیکن آلمانی تمرین کرده بود و به خوبی نقاط ضعف ترشتگن را می شناخت. بدین ترتیب راکیتیچ با دقت و شدتی ضربه را زد که برای دروازه بان آلمانی غیرقابل مهار بود و بدین ترتیب هافبک کروات ضربه محکمی به تیم سابقش زد. قطعا اگر بارسا نتواند در بازی برگشت در نیوکمپ نتیجه را جبران کند و از جام حذفی حذف شود، ایوان ضربه بدی به تیم سابقش زده است.

بارسلونا در حالی باید در بازی برگشت مقابل سویا حضور پیدا کند که باید مراقب بسته نگه داشتن دروازه اش باشد چرا که اگر تیم لوپتگی در بازی برگشت حتی یک گل هم بزند، بارسلونا به حداقل چهار گل نیاز خواهد داشت تا از مسابقات حذف نشود. آنها در لالیگا کار خیلی مشکلی دارند و در چمپیونزلیگ باید به مصاف پی اس جی آماده بروند.

4125