صحنه‌ای که تکراری شده؛ طارمی در آغوش په په و هم‌تیمی ها

صحنه‌ای که تکراری شده؛ طارمی در آغوش په په و هم‌تیمی ها

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی این دور از رقابت‌های جام حذفی پرتغال، پورتو به تساوی یک بر یک مقابل براگا رسید و نتوانست در این بازی پیروز شود. در واقع پورتویی ها در این بازی با گل دقیقه 9 مهدی طارمی از حریف پیش افتادند اما با توجه به اخراج هایی که داشتند کار برای آن‌ها سخت شد و در نهایت نتوانستند بازی را با برد خاتمه دهند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که یک یک شد، تک گل پورتو را مهدی طارمی به ثمر رساند. این مهاجم ایرانی خیلی زود و در دقیقه 9 بازی روی اشتباه دروازه بان و با شوتی زیبا از راه دور و از روی سر بازیکنان و دروازه‌بان، گلزنی کرده و دروازه را گشود. طارمی بازی های زیادی است که گلزنی می‌کند به طوری که او در تمام بازی های جام حذفی پرتغال در این فصل که در آن‌ها حاضر بوده، گلزنی کرده است.

مهدی طارمی پس از اینکه این گل را به ثمر رساند، توسط حلقه‌ای از هم‌تیمی هایش احاطه شد و پس از آن په په هم آمد و او و سایر پورتویی ها را در آغوش کشید. باید دید که عملکرد پورتو در بازی های حساس آینده به چه شکل خواهد بود به خصوص که آن‌ها به زودی با یوونتوس و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهند شد.

1470