حمله عجیب سرمربی کان به نیمار: به جای من گریه کن!

حمله عجیب سرمربی کان به نیمار: به جای من گریه کن!

پایگاه خبری فوتبالی - مصدومیت نیمار در مقابل کان در مرحله یک سی و دوم نهایی جام حذفی فرانسه باعث نگرانی پی اس جی در فاصله شش روز تا تقابل با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا شد. به نظر می رسد که پاسکال دوپراز سرمربی کان اما چندان از نیمار خوشش نمی آید چرا که در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی به بازیکن برزیلی حمله کرد. 

به گزارش فوتبالی، پاسکال دوپراز در پاسخ به پرسشی در مورد مصدوم شدن نیمار با تکل یاگو گفت:" من برای شکست تیمم گریه نمی کنم و ترجیح می دهم که گریه کردن را به نیمار واگذار کنم!"

از سویی دوپراز از عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و گفت که تیمش به این دلیل به پی اس جی باخته که در برگشت صحنه مصدومیت نیمار، داور یک پنالتی را به سود آنها نگرفته است.

مصدومیت نیمار در یک بازی به ظاهر ساده در جام حذفی به شدت پوچتینو و هواداران پی اس جی را نگران کرده است. کان به مرور زمان و با گذر زمان در جریان بازی خشونت خود را افزایش داد و حتی در مقطع پایانی بازی موقعیت داشتند تا کار را به وقت اضافه بکشانند اما پی اس جی توانست برد نزدیکی را کسب کند و به مرحله بعدی راه پیدا کرد تا خبری از شگفتی سازی نباشد و غم آنها پس از مصدومیت نیمار دوچندان نشود.

4125