واکنش راکیتیچ پس از گلزنی به بارسلونا چه بود؟

واکنش راکیتیچ پس از گلزنی به بارسلونا چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه راموس سانچز پیزخوان با نتیجه دو بر صفر مغلوب سویا شد و اکنون کار بسیار سختی برای صعود به مرحله فینال دارد و در ورزشگاه نیوکمپ نیاز به چیزی مثل یک معجزه دارد تا بتواند راهی بازی نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل دوم سویا توسط ایوان راکیتیچ در دقیقه 85 و روی پاس تورس به ثمر رسید. راکیتیچی که خود سال ها در بارسلونا توپ می‌زد و در تابستان گذشته و پس از اینکه رونالد کومان به بارسا آمد و سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت، مجبور شد جمع آبی و اناری پوشان را ترک کند و به سویا یعنی همان تیمی که پیش از پیوستن به بارسلونا در آن توپ می‌زد فروخته شد.

اکنون ایوان راکیتیچ مقابل بارسلونا قرار گرفته و گلزنی کرد. او پس از اینکه گل دوم سویا را به ثمر رساند و در واقع آب سردی روی پیکر بارسلونا ریخت، در ابتدا نزدیک بود که خوشحالی کند و اندکی دوید اما پس از آن به صورت آرام راه رفته و ایستاد و دستان خود را تا حدی بالا آورد تا نشان دهد که قصد خوشحالی بعد از گل ندارد و به احترام سال های حضورش در بارسلونا، پس از گلزنی خوشحالی نکرد.

1470