مسی در بازی بارسلونا و سویا باید اخراج می شد؟

مسی در بازی بارسلونا و سویا باید اخراج می شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری میان سویا و بارسلونا بسیار پرهیجان دنبال شد. در دقیقه در دقیقه 62 بازی، مسی و خوان جردن با هم برخوردی داشتند. بازیکنان تیم میزبان مدعی بودند که بازیکن آرژانتینی به علت آرنج زدن به هافبک حریف باید اخراج شود. ماتئو لاهوز داور بازی چنین نظری نداشت و از سویی ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آس نیز گفت که چنین برخوردی برای اخراج مسی کافی نبوده است و همین که هر دو طرف کارت زرد بگیرند، کافی بوده است.

به گزارش فوتبالی، صحنه جنجالی دیگر بازی نیز در دقیقه 72 بود. در آن لحظه ماتئو در نزدیکی محوطه جریمه سویا، خطای سوسو روی جوردی آلبا را اعلام کرد. هواداران بارسا معتقد بودند که خطا درون محوطه جریمه رخ داده است اما داور ویدیویی هیچ هشداری به داور نداد. ایتورالده در مورد این صحنه هم توضیح داد:"هیچ خطایی انجام نشد و به اشتباه خطا گرفته شد اما اگر داور می خواست خطا بگیرد باید درون محوطه جریمه بگیرد. به نظر می رسد که داور ویدیویی هم این حس را داشت که نباید خطایی گرفته می شد و به همین خاطر به داور هشدار داده نشد که خطا را درون محوطه جریمه بگیرد. اما اگر قرار بود که خطا گرفته شود باید درون محوطه جریمه گرفته می شد."

در دقیقه 85 نیز ایوان راکیتیچ هافبک سویا گل دوم را به ثمر رساند در حالی که بازیکنان بارسلونا اعتقاد به آفساید داشتند. تکرار این صحنه نشان می داد که گل به درستی اعلام شده و تصمیم درستی گرفته شده است.

4125