سویا 2-0 بارسلونا؛ مسی در بازی برگشت باید معجزه کند

سویا 2-0 بارسلونا؛ مسی در بازی برگشت باید معجزه کند

پایگاه خبری فوتبالی - سویا با گلهای ژول کنده و راکیتیچ توانست سویا را در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه سانچز پیزخوان شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بدین ترتیب در بازی رفت نیمه نهایی شکست غیرمنتظره ای را تجربه کرد. هر چند که نتیجه یک بر صفر می توانست برایشان خوب باشد اما گل راکیتیچ هافبک سابق سویا همچون تیری بر قلب تیم کاتالان بود چرا که بارسا برای صعود در بازی برگشت به حداقل دو گل نیاز خواهد داشت.

حذف اتلتیکو و رئال مادرید باعث شده بود تا بارسا کار چندان مشکلی برای بردن کوپا نداشته باشد اما به نظر می رسد که اولین صخره سخت برای آنها تبدیل به معبری صعب العبور شده است. سویا با هدایت جولن لوپتگی در یک سال و نیم اخیر بارها برای بارسا مشکل سازی کرده و این بار نیز توانست تیم کاتالان را شکست بدهد. حالا مسی، گریزمان و سایر ستارگان بارسا که به سختی تیمشان را به مرحله کنونی رسانده اند باید همه تلاش خود را انجام بدهند تا بارسا شانس حضور در فینال را از دست ندهد چرا که به نظر می رسد کوپا در دسترس ترین جام برای بارساست که نباید به سادگی از آن دست بکشند. بازی دیگر نیمه نهایی میان بیلبائو و لوانته خواهد بود.

4125