بارسلونا در مسیر جذب پدیده 19 ساله و آینده دار ایبار

بارسلونا در مسیر جذب پدیده 19 ساله و آینده دار ایبار

پایگاه خبری فوتبالی - خرمان وایا ملقب به "مانی" ، استعدادیاب باشگاه بارسلونا در آندلوس روز چهارشنبه در مصاحبه با رادیو کادناسر گفت که برایان خیل 19 ساله آینده دارترین بازیکن فوتبال اسپانیا است و به همین خاطر کاتالان ها به دنبال جذب وی هستند. 

به گزارش فوتبالی، مانی در مورد تمایل بارسا به جذب پدیده ایبار گفت:" در حال حاضر خیل آینده دارترین بازیکن فوتبال اسپانیا است. شباهت هایی به نیمار دارد. او توان حضور و درخشش در پست های مختلف را دارد و می تواند در پست دفاع کناری، هافبک هجومی و بال چپ بازی کند. با رامون پلانس مدیر ورزشی بارسا صحبت کردم و گفتم که حواسش به برایان خیل باشد."

از طرفی مانی گفت که بارسا کار آسانی برای جذب هافبک سویا که قرضی به ایبار رفته، ندارد. وی اظهار داشت:" اگر همین حالا او را بخرند، رقم فسخ قراردادش 35 میلیون یوروست اما اگر قراردادش را با سویا تمدید کند، قیمتش به 150 میلیون یورو خواهد بود."

بارسلونا مشکلات مالی شدیدی دارد و به همین خاطر مشخص نیست که آیا توان مالی برای پرداخت رقم فسخ قرارداد برایان خیل را دارند یا نه. این بازیکن مجموعا پانزده بازی در ایبار داشته که دو پاس گل داده و سه گل زده است.

4125