اولویت های یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شد

اولویت های یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها لیست بازیکنان مدنظر خود برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی را به مدیران باشگاه ارائه داده است..

به گزارش فوتبالی،یحیی گل محمدی پس از عقد قرارداد با مهدی ترابی، حالا در نظر دارد تا در زمان نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن جدید را به جمع قرمزها اضافه کند، در همین رابطه گفته می شود کادر فنی پرسپولیس بعد از تبادل نظر و ارزیابی بازیکنان این تیم  لیست بازیکنان مد نظر خود را با ذکر اولویت و طی روزهای گذشته به مدیران باشگاه اعلام کرده است تا اقدامات لازم از طریق مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب نفرات و تقویت تیم انجام شود.

باشگاه پرسپولیس که شب گذشته با انتشار اطلاعیه رسمی خبر از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را به دلیل عدم واریز پول ماریو بودیمیر منتشر کرد در تلاش هستند تا این مشکل هر چه سریعتر حل شود تا مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید در این مسیر به وجود نیاید.سخنگوی باشگاه پرسپولیس امروز در گفت و گویی اعلام کرده بود این مشکل تا 2 اسفند حل خواهد شد و پول به صورت کامل به حساب بودیمیر خواهد نشست تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به صورت اتوماتیک باز شود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که کادرفنی پرسپولیس با وجود جذب ترابی و پایان محرومیت عیسی آل کثیر، خواهان جذب یک هافبک، یک مهاجم و یک مدافع دیگر شده است و با این شرایط باید دید در صورت جذب این بازیکنان، یحیی گل محمدی چه بازیکنانی را برای نیم فصل دوم از لیست پرسپولیس خط خواهد زد. 

گفته می شود کادر فنی پرسپولیس قصد دارد در مذاکرات خود برای نیم فصل، پیشنهاد معاوضه چند بازیکن کنونی این تیم را با بازیکنان مدنظر کادرفنی بدهند.

لیست خروجی‌های احتمالی یحیی و تیمش مشخص شده است و به نظر می‌رسد بین دو تا سه نفر از شاگردان یحیی گل محمدی در همین پنجره نقل و انتقالات، باشگاه را به مقصد دیگری ترک خواهند کرد.

7655