عکس؛ پرواز و نبرد هوایی دیدنی بوفون با لوکاکو در 43 سالگی!

عکس؛ پرواز و نبرد هوایی دیدنی بوفون با لوکاکو در 43 سالگی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته، یوونتوس و اینتر به تساوی بدون گل دست یافتند و در واقع در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا این دو تیم بدون گل متوقف شدند و در نهایت یوونتوس به خاطر پیروزی دو بر یک خود در بازی رفت، راهی فینال شد و اکنون باید دید که عملکرد این تیم در فینال جام حذفی ایتالیا به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی بوفون که اکنون 43 ساله است، هنوز به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد و بازنشسته نشده است و رو به کار های دیگری مثل مربیگری هم نیاورده است و همچنان به عنوان یک دروازه بان به کار خود ادامه می‌دهد. آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس هم در بازی های جام حذفی به او اعتماد می‌کند و بوفون را درون دروازه قرار می‌دهد.

این دروازه بان کهنه کار ایتالیایی عملکرد خوبی در جام حذفی ایتالیا و بازی هایی که درون ترکیب قرار میگیرد، دارد. به طوری که او مقابل اینتر هم خوش درخشید و روی یک صحنه که توپی هوایی در جریان بود، در جدالی روی هوا با روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، موفق عمل کرد و نشان داد که همچنان بدنی روی فرم دارد و در 43 سالگی هم می‌تواند عملکرد درخشانی داشته باشد و دروازه بان قابل اعتمادی باشد.

1470