مارسلو با مصدومیت کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

مارسلو با مصدومیت کدام بازی‌ها را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر ختافه را شکست دهد و سه امتیاز را در این هفته از رقابت‌های لالیگا به دست بیاورد. در واقع این بازی، بازی معوقه‌ی رئال مادرید از هفته‌ی اول لالیگا بود که اکنون برگزار می‌شد و مادریدی بازی را بردند.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی اتفاق تلخی برای رئالی‌ها رخ داد و آن هم مصدومیت مارسلو در دقایق پایانی بود. رئال مادرید به طور عادی مصدومان زیادی دارد و مصدومیت مارسلو هم اکنون مشکلات سپید پوشان را بیش از پیش افزوده است و باید دید که زیدان با این قضیه چگونه کنار خواهد آمد. او پس از مصدومیت مارسلو بسیار عصبانی شده بود و واکنش شدیدی داشت چرا که زیزو هم خیلی تحت فشار است و دست او خیلی بسته شده است.

اکنون مارسلو با مصدومیتی که داشت، بازی های رئال مادرید مقابل والنسیا، آتالانتا و رئال سوسیداد را از دست خواهد داد. در واقع مارسلو سه هفته از میادین دور خواهد بود و مدت دوری او به خاطر مصدومیت سه هفته است و در این مدت رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا بازی خواهد داشت که مارسلو آن را از دست می‌دهد و زیدان باید ترکیب خود را به شکلی بچیند که نیازی به او نباشد.

1470