پورامینی در گفت و گو با فوتبالی: فکر نمی کنم اوت دستی مشکلی داشته باشد

پورامینی در گفت و گو با فوتبالی: فکر نمی کنم اوت دستی مشکلی داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پیکان می گوید که اوت دستی یک تاکتیک است و مشکلی در استفاده از آن نمی بیند.

به گزارش فوتبالی، حسین پورامینی در خصوص اینکه برای دیدار با پرسپولیس آماده هستند یا خیر گفت: بازی سختی است. ما هم زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را انجام دادیم و باید نتیجه خوبی بگیریم. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است و کیفیت خوبی دارد ولی با توجه به نتایجی که در هفته های گذشته گرفتیم باید حتما این بازی را ببریم. ما با شناخت کافی مقابل پرسپولیس ظاهر می شویم.

او در مورد اینکه چرا همانند اوایل فصل نمی توانند نتایج خوبی بگیرند ادامه داد: متأسفانه بدشانسی آوردیم. انشالله که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.‌ نیم فصل دوم هم کار سخت می شود و باید تیم ها برای امتیاز گیری خیلی دقیق تر عمل کنند. تلاشمان را می‌کنیم که جایگاه خوبی داشته باشیم و در نیمه بالای جدول باشیم.

بازیکن پیکان درمورد اشتباهات داوری علیه پیکان و اخراج سامان فلاح در بازی قبلی گفت: به هرحال داوران هم همانند ما بازیکنان اشتباه می کنند و باید به آن ها حق بدهیم ولی در مورد بازی قبلی و اخراج فلاح کارشناسان هم گفتند نباید اخراج می شد.

پورامینی در پایان در مورد اوت دستی های پیکان که معروف شده است افزود: آنقدر در مورد این موضوع صحبت شده که تکراری شده است. به هرحال  فرصتی برای گل زدن است و هیچ اشکالی ندارد و هر تیمی نادر محمدی را داشته باشد از آن استفاده می کند. از سال ها قبل در لیگ ما چنین چیزی باب بوده، علی علیزاده، خالد شفیعی و ... این کار را می کردند. حتی وحید امیری در پرسپولیس هم همین کار را می کند و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد.

1122