ادعای جالب گواردیولا: ما همین حالا قهرمان هستیم

ادعای جالب گواردیولا: ما همین حالا قهرمان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیو در اظهارنظری طعنه‌آمیز مدعی شد که منچسترسیتی همین حالا قهرمان شده و نیازی به انجام سایر دیدارهای لیگ برتر ندارد.
به گزارش فوتبالی، سیتی با پیروزی برابر لیورپول در روز یکشنبه اختلاف امتیاز خود در صدر جدول را به عدد ۵ رساند. این در حالی است که آنها یک بازی نیز کمتر از سایر تیم‌های تعقیب کننده خود انجام داده‌اند. گواردیولا در تلاش است تا سومین جام قهرمانی خود را در پایان فصل جاری لیگ برتر به ورزشگاه اتحاد بیاورد اما معتقد است که تضمینی برای جایگاه فعلی تیمش وجود ندارد. گواردیولا در اظهارات طعنه آمیز خود در کنفرانس خبری گفت: " دو یا سه ماه قبل ما لز همه چیز حذف شده بودیم. ما هیچ شانسی برای قهرمانی یا کسی سهمیه لیگ قهرمانان نداشتیم اما حالا آماده هستیم. ما آماده هستیم بنابراین شاید لازم نباشد که بازی دیگری در لیگ برتر انجام دهیم چون همین حالا قهرمان هستیم. من نمی‌فهمم چرا باید برابر تاتنهام و پس از آن برابر اورتون به میدان برویم. من نمی‌فهمم چون ما همین حالا قهرمان هستیم. "
گواردیولا سپس در اظهاراتی جدی‌تر مدعی شد: " من درک می‌کنم که چرا مردم در این باره حرف می‌زنند اما هیچ چیز ابدی و بی‌نقص نیست. فقط چون در گذشته قهرمان شدیم به این معنا نیست که در آینده هم قهرمان خواهیم شد. ما باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. در تمام طول دوران مربیگری با تمام تیم‌هایم همینطور فکر کردیم، حرف زدیم و این مورد نیز استثنا نیست. "

۱۸۱۱