فریاد مدیر یووه خطاب به کونته: دهانت را ببند و گمشو!

فریاد مدیر یووه خطاب به کونته: دهانت را ببند و گمشو!

پایگاه خبری فوتبالی - درگیری بین آنتونیو کونته و آندره‌آ آنیلی به کنار زمین و روی سکوها محدود شد و در ادامه به تونل منتهی به رختکن‌ها کشید تا فابیو پاراتیچی و له‌له اوریالی نیز در آن دخیل شوند. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس و اینتر شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیدار رفت در میلان برگزار شده بود و یوونتوس موفق شد به لطف پیروزی 1 - 2 در آن دیدار به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کند. در طول بازی آنتونیو کونته و آندره‌آ آنیلی به شدت با یکدیگر درگیر بودند و این درگیری به راهروهای منتهی به رختکن نیز کشیده شد تا تیتر یک بسیاری از روزنامه‌های امروز ایتالیا را شکل دهد. دوربین‌ها تصاویر آنیلی را ثبت کرده‌اند که پس از سوت پایان بازی از جایگاه خطاب به کونته فریاد کشیده بود گمشو و دهانت را ببند عوضی! اما مشخص شد که سرمربی اینتر نیز پیش از آن علامت زشتی را با دست خود به سوی مدیرعامل یوونتوس نشان داده بود. روزنامه گاتزتا دلو اسپرت خبر داده که این دو نفر پس از بازی همچنان در تونل نیز با یکدیگر درگیر شدند و فابیو پاراتیچی و له‌له اوریالی نیز در این درگیری دخیل بودند. 

1811