پایگاه خبری فوتبالی - آندرهآ پیرلو، سرمربی یوونتوس، مشکلی با مقایسه شدن با مکس آلگری ندارد و معتقد است که برای صعود به فینال کوپا ایتالیا برنامه داشته است.
به گزارش فوتبالی، بانوی پیر موفق شد با کسب تساوی بدون گل در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی برابر اینتر و به لطف پیروزی 1 - 2 در دیدار رفت به فینال این مسابقات راه پیدا کند. پیرلو پس از بازی تایید کرد که امیدوار بوده در اولین فصل حضورش روی نیمکت این تیم به چنین دستاوردی برسد. او پس از بازی به شبکه رای وان گفت: " من امیدوار بودم کمه این اتفاق رخ دهد و به عنوان یک مربی تازه کار برای قهرمانی در سوپرکاپ، رسیدن به فینال کوپا ایتالیا و حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برنامه داشتم. به عنوان بازیکن کار آسانتر بود. همه چیز پس از بازی تمام میشد. به عنوان مربی باید فورا به بازی بعدی فکر کنی و گاهی باید 30 مغز متفاوت داشته باشی. ما هنوز به چیزی نرسیدیم و باید برای دیدار شنبه آماده شویم. مقایسه شدن با آلگری خوب است. اگر من هم توانستم موفقیتهای او را تکرار کنم میتوانید بگویید که از سبک همین مربی استفاده کردهام. "
1811

یوونتوس 











