عکس؛ حسرت رونالدو از نزدن گل در شب صعود یوونتوس

عکس؛ حسرت رونالدو از نزدن گل در شب صعود یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود آلیانس با نتیجه بدون گل مقابل اینتر به تساوی رسید و در این بازی گلی رد و بدل نشد اما در نهایت بیانکونری‌ها راهی فینال رقابت‌ها شدند چرا که آن‌ها در بازی رفت با نتیجه دو بر یک اینتر را شکست داده بودند و کار خود را برای بازی برگشت راحت کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی مقابل اینتر تلاش زیادی کرد تا گلزنی کند اما موفق نشد و فرصت های او یکی پس از دیگری از دست رفتند. رونالدو در این بازی هم جدیت خاصی داشت و نسبت به این نکته که یووه در بازی رفت پیروز بوده و از اینتر پیش است، توجهی نداشت و برای گلزنی تلاش می‌کرد اما موقعیت های او تبدیل به گل نشدند و رونالدو پس از این فرصت ها حسرت می‌خورد.

رونالدو در بازی رفت مقابل اینتر میلان گلزنی کرده بود و به پیروزی تیمش کمک زیادی کرده بود و اکنون در بازی برگشت هم می‌خواست گلزنی کند. در واقع روحیه‌ی بالای کریستیانو رونالدو باعث می‌شود که او در تمام بازی ها برای گلزنی و پیروزی تلاش کند و اگر نتواند گل بزند، ناراحت شده و حسرت می‌خورد، حتی اگر تیمش در حال بردن بازی بوده و صعودش به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها قطعی شده باشد!

1470