تیم برتر تاریخ از نگاه آس: مارادونا، کرویف، رونالدو، مسی و ...

تیم برتر تاریخ از نگاه آس: مارادونا، کرویف، رونالدو، مسی و ...

پایگاه خبری فوتبالی - انتخاب تیم برتر تاریخ فوتبال از میان شمار زیادی از ستارگان برتر تاریخ کار مشکلی است. در حقیقت شمار زیادی از فوتبالیست های بزرگ در تاریخ فوتبال حضور داشته اند و سخت است که فقط یک تیم یازده نفره را از این میان انتخاب کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا نشریه اسپانیایی آس از خبرنگاران و کارشناسان وابسته به خود خواست تا تیم برتر تاریخ فوتبال را انتخاب کنند که با برآیند آرای آنها یک تیم یازده نفره منتخب مشخص شد.  اعضای این تیم بدین شرح هستند : کاسیاس، راموس، بکن بائر، روبرتو کارلوس، ژاوی هرناندز، مارادونا، کرویف، پله، رونالدو، مسی و دی استفانو.

لئو یاشین، کاناوارو، بارزی و پائولو مالدینی برخی از سرشناس ترین چهره های جا افتاده درون دروازه و در خط دفاعی هستند.زیدان، اینیستا و لوتار ماتیوس از حضور در خط هافبک جا مانده اند، رونالدو نازاریو نیز شاخص ترین چهره جا مانده در خط حمله است.  البته ترکیب این تیم تا حدودی ناهمگون به نظر می رسد چرا که خبری از هافبک هایی با خصوصیت های دفاعی نیست هر چند که همیشه چنین انتخاب هایی کامل نیستند و طبیعتا سلیقه افراد نیز در آن نقش دارد و ممکن است که نقص هایی هم وجود داشته باشد.

4125