هافبک نیوکاسل چگونه رقیب دیرینه را با خاک یکسان کرد؟

هافبک نیوکاسل چگونه رقیب دیرینه را با خاک یکسان کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل فصل جالبی نداشته است. آنها از 23 بازی آغازین خود در لیگ انگلیس 25 امتیاز گرفته اند و در رتبه شانزدهم جدول قرار دارند هر چند که ده امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند اما طبیعتا هوادارانشان انتظار داشتند که بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، هر چند که شرایط برای نیوکاسل جالب نیست اما اوضاع برای رقیب دیرینه آنها یعنی ساندرلند وحشتناک تر است. این تیم که زمانی جایگاه ثابتی در لیگ برتر انگلیس داشت، در سالهای اخیر به شدت افت کرده، در حال حاضر در لیگ دسته سه انگلیس حضور دارند و برای صعود به لیگ دسته دو تلاش می کنند.آنها در واقع در لیگ دسته سه در رتبه هفتم قرار دارند. آلن سن ماکسیمین، وینگر نیوکاسل در پیامی حسابی ساندرلند را سوژه کرد و به نوعی می توان گفت که این تیم را با خاک یکسان کرد.

روز دوشنبه بازی تیم های زیر 23 سال ساندرلند و نیوکاسل لغو شد که یکی از هواداران ساندرلند نوشت:" در هر صورت ساندرلند برنده می شد. تیم شما مزخرف است." وینگر فرانسوی اما در جوابی ویران کننده نوشت:"تقویم لیگ انگلیس در هر فصل به دنبال ساندرلند می گردد!"

هواداران نیوکاسل از این کری خوانی سنگین ستاره تیمشان به شدت ذوق زده شده اند چرا که از این که این گونه رقیبشان با خاک یکسان شده، ذوق زده هستند!

4125