عکس؛ تیپ و کلاه مشکی و یک‌دست زیدان مقابل ختافه

عکس؛ تیپ و کلاه مشکی و یک‌دست زیدان مقابل ختافه

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این هفته از لالیگا و البته در یک بازی معوقه به مصاف ختافه رفته و با این تیم بازی می‌کند. زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید هم مطابق معمول از کنار زمین، نظاره‌گر عملکرد شاگردانش است. او برای این بازی تیپی متفاوت از بازی های قبل انتخاب کرده و کلاهی مشکی به سر کرده است و یک‌دست مشکی پوشیده است.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و به قرنطینه رفته بود. او اکنون بهبودی خود را به دست آورده است و به کار خود در رئال مادرید به حالت عادی ادامه می‌دهد. در زمانی که زیدان به کرونا مبتلا شده بود، دیوید بتونی از کنار زمین به هدایت مادریدی ها می‌پرداخت و در واقع او بود که کار کوچینگ را از لب خط انجام می‌داد و با زیدان هم در ارتباط بود و تماس های تلفنی برقرار می‌کرد.

اکنون زیدان در بازگشت از قرنطینه و بهبودی از بیماری کرونا، با کلاه و پالتویی مشکی کنار زمین ایستاده است که این تیپ او مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

در این فصل از رقابت های لالیگا شانس رئال مادرید و بارسلونا برای قهرمانی بسیار کم است و اتلتیکو مادرید شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی می‌افتد.

1470