پز دادن زلاتان با فراری 1.6 میلیونی پس از گل شماره 501

پز دادن زلاتان با فراری 1.6 میلیونی پس از گل شماره 501

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی یکی از آن بازیکنانی است که کارهایش درون و بیرون زمین فوتبال به شکل ویژه ای مورد توجه قرار می گیرد. مهاجم 39 ساله سوئدی با دبل خود در بازی اخیر توانست میلان را در صدر جدول لیگ ایتالیا نگه دارد و بدین ترتیب توانست به 501 گل در دوران فوتبالش برسد که آمار فوق العاده ایست.

به گزارش فوتبالی، زلاتان پس از درخشش خود و ثبت دو گل تصویر جالبی از خودش سوار بر یکی از خودروهای لوکس و شیک خود منتشر کرد. مهاجم سوئدی در توضیح تصویر خودش و فراری گرانقیمتش نوشت:" در راه رسیدن به هدف."

ایبراهیموویچ در بازگشت به میلان عملکرد درخشانی داشته و جوانی دوباره را تجربه می کند. او این روزها در زمین فوتبال می درخشد و حالا در صفحه اینستاگرامش با خودروی "فراری مونزا اس پی 2" خود حسابی پز می دهد، خودرویی که 1.6 میلیون یورو ارزش دارد و فقط 499 نمونه از آن در کل دنیا تولید شده است و بدین ترتیب فقط تعداد معدودی از انسان ها می توانند چنین خودروی شیکی را داشته باشند.

رونالدو در روز تولد خود ، این خودرو را به خودش کادو داده بود و تصویری از آن منتشر کرده بود و در توصیفش نوشته بود:" تولدت مبارک، زلاتان."

4125