سوارز برای زدن هر گل در لالیگا چند دقیقه می‌خواهد؟

سوارز برای زدن هر گل در لالیگا چند دقیقه می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، در این فصل بدون شک بهترین مهاجم لالیگا بوده است چرا که او در حال حاضر آقای گل لالیگاست و از طرفی اتلتیکو مادرید هم با اختلاف خوبی نسبت به رئال مادرید و بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، رونالد کومان در بدو ورود خود به بارسلونا به لوئیس سوارز گفت که جایی در ترکیب او نخواهد داشت و در واقع کومان به سوارز گفت که اعتقادی به او ندارد و این بازیکن باید بارسا را ترک کند. بارتومئو که در آن زمان مدیر باشگاه بارسلونا بود، لوئیس سوارز را به باشگاه اتلتیکو مادرید فروخت و البته که رقم او بسیار ناچیز بود و باشگاه بارسلونا سودی از فروش سوارز به اتلتیکو مادرید نکرد.

اکنون سوارز در اتلتیکو مادرید هم به درخشش خود ادامه می‌دهد به طوری که او با 16 گل تبدیل به آقای گل لالیگا تا اینجای فصل شده است. او برای زدن هر گل در لالیگا تنها به 79 دقیقه احتیاج دارد، چرا که میانگین او به صورتی است که در هر 79 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است و این یک آمار و میانگین بی نظیر است که او دارد.

در هر صورت باید دید که ادامه عملکرد سوارز به چه شکل خواهد بود.

1470