اعلام ترکیب یوونتوس و اینتر؛ مچ اندازی رونالدو و لوکاکو

اعلام ترکیب یوونتوس و اینتر؛ مچ اندازی رونالدو و لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با رونالدو و کولوسفسکی در خط حمله به مصاف اینتر رفت در حالی که نراتزوری ها از کریستین اریکسن دانمارکی استفاده کردند.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو تصمیم گرفت که باز هم از زوج رونالدو و کولوسفسکی استفاده کند و موراتا روی نیمکت نشست. برناردسکی در سمت چپ فیکس شد و کوادرادو در سمت راست. از طرفی ربیو و بنتانکور نیز در میانه زمین حضور دارند. بونوچی حضور ندارد و کیلینی روی نیمکت نشسته است بوفون پشت دمیرال و دلیخت قرار گرفته که در خط دفاعی حضور دارند. تیم پیرلو در بازی رفت نیمه نهایی با نتیجه دو بر یک پیروز شد و حالا می خواهد کار صعودش به فینال را نهایی کند. کونته از سویی برای کامبک زدن با ترکیب 2-5-3 معمول بازی می کند که اشکرینیار، دی فرای و باستوین در خط دفاعی هستند. اریکسن دانمارکی در خط هافبک در کنار بروزویچ و بارلا فیکس شده و اشرف حکیمی و دارمیان در دو جناح حضور دارند. بسیاری از بازیکنان د وتیم خطر دریافت کارت زرد و محرومیت از فینال احتمالی را حس می کنند که ده بازیکن از یووه چنین شرایطی دارند.

ترکیب یوونتوس در بازی امشب بدین شرح است : بوفون، دنیلو، دمیرال، دلیخت، الکس ساندرو، کوادرادو، بنتانکور، ربیو، برناردسکی، کولوسفسکی و رونالدو.

اینتر نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است : هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، باستونی، حکیمی، بارلا، بروزوویچ، اریکسن، دارمیان، لوکاکو و لوتارو مارتینز.

4125