تفاوت لامبورگینی رونالدو با لامبورگینی مهاجم بارسلونا؛ آونتادور یا هوراکان؟

تفاوت لامبورگینی رونالدو با لامبورگینی مهاجم بارسلونا؛ آونتادور یا هوراکان؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسیسکو ترینکائو، مهاجم جوان و 21 ساله بارسلونا، به تازگی یک خودروی لامبورگینی خریداری کرده است. این خودروی خاص که به رنگ مشکی است از نوع اوراکان اوو است که مهاجم جوان بارسلونا ترجیح داده که از این از لامبورگینی ها را خریداری کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، هم یک عدد خودروی لامبورگینی دارد. البته او بر خلاف فرانسیسکو ترینکائو، این ماشین را تازه خریداری نکرده است و مدت ها پیش این خودرو را خرید. لامبورگینی رونالدو هم مانند لامبورگینی ترینکائو به رنگ مشکی است اما رنگ مشکی آن‌ها با هم فرق دارد و رنگ مشکی خودروی ترینکائو براق تر است.

نوع لامبورگینی کریستیانو رونالدو هم با نوع لامبورگینی فرانسیسکو ترینکائو به طور کلی تفاوت دارد چرا که لامبورگینی رونالدو از نوع آونتادور است و با هوراکان اوو تفاوت دارد. البته رونالدو درآمدی سالانه 34 میلیون یورو از باشگاه یوونتوس دارد و به عبارتی کریستیانو رونالدو رونالدو ماهانه می‌تواند 4 عدد از این ماشین‌ها یعنی لامبورگینی آونتادور را بخرد.

ترینکائو در بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس، گلی زیبا به ثمر رساند و این گل در دقایق پایانی به ثمر رسید و سه امتیاز را برای آبی و اناری ها به همراه آورد و همین نکته باعث توجه ویژه‌ی رسانه‌ها به این بازیکن جوان شده است.

1470