بکام در مسیر جذب دو بازیکن باتجربه لیگ انگلیس در فوتبال آمریکا

بکام در مسیر جذب دو بازیکن باتجربه لیگ انگلیس در فوتبال آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از تایید برگزاری لیگ آمریکا در سال 2021 ، دیوید بکام مالک باشگاه اینتر میامی دست به کار شده تا تیمش را تقویت کند. آنها سال گذشته در مرحله پیش از پلی آف حضور پیدا کردند که به علت کرونا مسابقات به شکل متفاوتی برگزار شد اما آنها باید کیفیت بهتری را ارائه بدهند.

به گزارش فوتبالی، ماتوئیدی و هیگواین شاخص ترین چهره هایی هستند که تا کنون برای بازی در اینتر میامی جذب شده اند در حالی که فیل نویل نیز که تجربه حضور در تیم زنان انگلیس را داشته، هدایت این تیم را به عهده گرفته اما بکام در نظر دارد که بازیکنان دیگری را از لیگ انگلیس و چمپیونشیپ بخرد.

دیلی میل گزارش داده است که بکام برای فصل آینده در نظر دارد که رایان شاوکراس، هافبک باتجربه استوک سیتی، کایران گیبس، محصول آکادمی آرسنال که در حال حاضر در وست برومویچ توپ می زند را به خدمت بگیرد. اولی در آکادمی منچستریونایتد رشد کرده و سالها در استوک بازی کرده است و بکام نیز در نظر دارد که او را به صورت رایگان در پایان فصل بخرد. در فصل جاری، این بازیکن فقط هفت بازی داشته است. از سویی گیبس مدافع کناری 31 ساله ایست که او هم قراردادش رو به اتمام است و  در وست برومویچ نقش کمرنگ تری داشته اما می تواند در لیگ آمریکا و در تیم اینتر میامی زیر نظر فیل نویل فیکس شود.

4125