پرسپولیس بدون مهاجم تخصصی مقابل مس رفسنجان

پرسپولیس بدون مهاجم تخصصی مقابل مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در بازی امروز مقابل مس رفسنجان بدون مهاجم تخصصی در ترکیب اولیه به مصاف این تیم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس امروز در حالی به مصاف شاگردان محمد ربیعی و مس رفسنجان می رود که در ترکیب اعلام شده از سوی یحیی گل محمدی و کادرفنی قرمزها نام هیچکدام از مهاجمان تخصصی این تیم به چشم نمی خورد و به جای آنها وحید امیری وینگر چپ این تیم در پیشانی خط حمله پرسپولیس حضور پیدا کرده است تا مقابل مس رفسنجان برای قرمزها گلزنی کند.

مهدی عبدی که در سه بازی گذشته پرسپولیس موفق به گلزنی نشده است در این بازی با تشخیص کادر فنی قرمزها روی نیمکت می نشیند تا امید عالیشاه به جای او در ترکیب فیکش پرسپولیس قرار گیرد.

آرمان رمضانی هم از ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر تا الان موفق به گلزنی برای پرسپولیس نشده و فشار زیادی روی او احساس می شود، یحیی گل محمدی با توجه به حساسیت این بازی برای پرسپولیس و سه امتیاز حساس آن تصمیم گرفت عبدی، رمضانی و مهدیخانی که مهاجمین پرسپولیس در غیاب عیسی آل کثیر محروم هستند نیمکت نشین شوند و با توجه به شرایط بازی در ادامه در صورت تشخیص کادر فنی به ترکیب قرمزها اضافه شوند.

وحید امیری و امید عالیشاه که بیشتر در ترکیب پرسپولیس در نقش وینگر به میدان رفته اند امروز در خط حمله قرمزها وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید در کنار دوندگی زیاد برای پرسپولیس گلزنی کنند.

7655