عالیشاه و جلب اعتماد یحیی

عالیشاه و جلب اعتماد یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان می رود که سرمربی قرمزها تغییراتی در ترکیب این تیم نسبت به بازی آخر آنها اعمال کرده است.

به گزارش فوتبالی،یحیی گل محمدی در بازی مقابل شاگردان محمد ربیعی این بار مهدی عبدی را نیمکت نشین کرد تا وحید امیری با حضور دوباره در پست مهاجم، اینبار امید عالیشاه را در کنار خود ببیند.

یحیی گل محمدی بعد از ناکامی دوباره مهدی عبدی طی دیدارهای اخیر ترجیح داده تغییراتی در خط حمله‌اش ترتیب دهد که منجر به حضور عالیشاه در پست مهاجم و در کنار وحید امیری برابر مس رفسنجان شده است.

عالیشاه در بازی مقابل تراکتور پس از ورود به زمین نمایش بسیار خوبی از خود در زمین ارائه داد تا یحیی بعد از این بازی به تمجید از این مهره پرتجربه تیمش بپردازد، او با استفاده از تکنیک و سرعت بالایش در ضد حملات به تیم پرسپولیس کمک کرد و یک بار هم خطا گرفت تا پرسپولیسی ها بتوانند بازی را متوقف کنند. 

عالیشاه که حالا با ورود ترابی کار سختی برای رسیدن به ترکیب خواهد داشت، امیدوار است که در این سه بازی باقی مانده بدرخشد و با عملکرد خوبش، رضایت کادرفنی را برای ادامه حضور در جمع قرمزها و راه یافتن به ترکیب ثابت جلب کند.

عالیشاه که در این فصل فرصت چندانی برابر حضور در ترکیب به دست نیاورده، در دقایقی که به میدان رفته سعی کرده در نقش تهاجمی برای سرخپوشان مفید باشد. او در بازی برابر مس رفسنجان این فرصت را خواهد داشت تا در نقش تهاجمی‌تر و در کنار وحید امیری به عنوان مهاجم قرمزها شانس دستیابی به گل را به دست بیاورد. 

عالیشاه در این فصل یک بار مقابل ذوب آهن موفق شد برای قرمزها گلزنی کند و بعد از آن در فرصت هایی که نصیب او شد نتوانست به خوبی از آن استفاده کند.

7655