ماجرای عجیب داور بازی رئال مادرید - یوونتوس در سال ۲۰۱۸؛ مجبور شد خانه‌اش را تغییر دهد!

ماجرای عجیب داور بازی رئال مادرید - یوونتوس در سال ۲۰۱۸؛ مجبور شد خانه‌اش را تغییر دهد!

پایگاه خبری فوتبالی – مارک کلاتنبرگ اعلام کرده مارک اولیور مجبور شده پس از بازی یوونتوس و رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ محل زندگی‌اش را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ یوونتوس و رئال مادرید با هم دیدار کردند. بازی رفت با نتیجه ۳-۰ به سود رئال مادرید به پایان رسید. در بازی برگشت دو تیم تا دقایق پایانی نتیجه ۳-۰ به سود یووه بود اما در دقایق پاینی یک پنالتی به نفع رئال اعلام شد که با گل شدن آن پنالتی رئال توانست به نیمه نهایی برسد. داور آن بازی مایکل اولیور بود که حالا کلاتنبرگ درباره او گفته اولیور پس از آن پنالتی آن قدر تهدید به مرگ شده که مجبور شده محل زندگی‌اش را تغییر دهد.

در مطلبی که کلاتنبرگ منتشر کرده نوشته شده: داوران هم انسان هستند و اشتباهاتی انجام می‌دهند. من هم اشتباهاتی داشته‌ام اما یک حدی وجود دارد. متاسفانه با وجود شبکه‌های اجتماعی این حد و حدود برداشته می‌شود. اولیور پس از آن بازی مجبور شد محل زندگی‌اش را تغییر دهد. این توهین‌ها غلط و اشتباه است. تا زمانی که شرکت‌های گرداننده شبکه‌های  اجتماعی از این مسئله جلوگیری نکنند، آزار و اذیت‌ها علیه مایکل تمام نخواهد شد.

1101