پرسپولیس یک - مس رفسنجان صفر| سه امتیاز با سید گلزن/ پرسپولیس در کورس قهرمانی نیم فصل

پرسپولیس یک - مس رفسنجان صفر| سه امتیاز با سید گلزن/ پرسپولیس در کورس قهرمانی نیم فصل

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر با تک گل سید جلال حسینی مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید و به رتبه سوم جدول صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گل محمدی که در دو هفته اخیر ماشین‌سازی و تراکتور را برده بودند، ترک عادت نکردند و  مس رفسنجان را هم شکست داند تا فاصله خود را با صدر جدول کمتر از قبل کنند. رفسنجانی ها هم با این شکست تغییری در وضعیتشان در جدول مسابقات ایجاد نشد و همچنان در رده نهم قرار دارند.

ترکیب مس رفسنجان:
داود نوشی‌صوفیانی، عقیل کعبی، مسيح زاهدی، هومن ربیع‌زاده(76- امید خالدی)، محسن طرحانی، میثم نقی‌زاده(61- سجاد آشوری)، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه(83- علیرضا نقی‌زاده)، مهرداد رضايی، فراز امامعلی، مهرداد آوخ(62- محمدحسین کریم‌زاده)

ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ، کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، سیامک نعمتی(90+4- مهدی عبدی)، احسان پهلوان، وحید امیری، امید عالیشاه(88- محمدمهدی مهدی‌خانی) 


شرح گل:
پرسپولیس 1 - مس رفسنجان صفر (دقیقه 51: سید جلال حسینی): سانتر بدون نقص امید عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک دوم را سیدجلال حسینی بالاتر از مدافعان مس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

اخطار:
مهرداد رضایی(54)، محمد حسین کریم زاده(68، 76 کارت زرد دوم و اخراج)، عقیل کعبی(85) از مس


حاشیه بازی:

*قبل از شروع بازی، کاپیتان های دو تیم 22 کبوتر را به پرواز در خواهند آورد.
*پیش از شروع دیدار، چمن ورزشگاه آبیاری شد.
*در دقیقه هشتم مسابقه، صوتی به یاد علی انصاریان از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

لحظات حساس:
دقیقه 7: ارسال کوتاه و در عرض سیامک نعمتی به مقابل دروازه مس می‌توانست گل اول پرسپولیس را به همراه داشته باشد که توپ از مقابل پای امید عالیشاه عبور کرد و راهی اوت شد.
دقیقه 19: شوت روی پای نعمتی از سمت راست محوطه جریمه مس به شکل خطرناکی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه 24: عقیل کعبی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.
دقیقه 33: امید عالیشاه نفوذ خطرناکی به محوطه جریمه مس داشت که پاس او در شرایط نامتعادلی به وحید امیری رسید و در ادامه پاس امیری به عالیشاه، با شوت این بازیکن و دفع دروازه‌بان رفسنجانی‌ها به بیرون رفت که البته داور در این صحنه داوز اوت دروازه را اعلام کرد.
دقیقه 39: ضدحمله جدی بازیکنان پرسپولیس با پاس در عمق احمد نوراللهی به امید عالیشاه رسید که شوت پای چپ او زاویه بسته را نوشی‌صوفیانی به کرنر فرستاد.
دقیقه 45: سانتر زیبای احمد نوراللهی از جناح راست زمین به مقابل تیرک دوم را احسان پهلوان نتوانست استفاده کند و توپ پس از برخورد به روی پای او دفع شد و موقعیت جدی پرسپولیس هدر رفت.
دقیقه 50: شوت محکم سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را نوشی‌صوفیانی راهی کرنر شد.
دقیقه 67: پاس در عرض عالی توسط سعید آقایی از سمت چپ زمین به مقابل دروازه مس را وحید امیری به شکل عجیبی از دست داد و توپ پس از برخورد به ساق پای او از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد؛ فرصتی که می‌توانست گل دوم پرسپولیس را رقم بزند.
دقیقه 80: چرخش خوب سیامک نعمتی در محوطه جریمه مس رفسنجان و شوت پای چپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 90+2: پاس در عرض به مقابل دروازه مس رفسنجان را مهدی‌خانی به شکل عجیبی از دست داد و با سایه زنی توپ را به بازیکنان حریف رساند.
دقیقه 90+3: شوت ریباند شده احمد نوراللهی مجدداً به این بازیکن رسید، اما ضربه او این بار به بیرون رفت.
دقیقه 90+5: اولین شوت در چارپوب دروازه بازیکنان مس رفسنجان نزدیک بود گل تساوی این تیم را به همراه داشته باشد که ضربه روی پای مسیح زاهدی را رادوشوویچ جمع کرد تا بازی به اتمام برسد.

4731