هازارد: در کودکی طرفدار آرسنال بودم/ مصدومیتم؟ دنیا به آخر نرسیده!

هازارد: در کودکی طرفدار آرسنال بودم/ مصدومیتم؟ دنیا به آخر نرسیده!

پایگاه خبری فوتبالی – ادن هازارد در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده در کودکی طرفدار آرسنال بوده زیرا در این تیم بازیکنان فرانسوی زیادی وجود داشتند.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در جدیدترین گفت و گوی خود به On the Front Foot گفته: خوش شانس هستم که زمانی که مصدومم و در خانه به سر می‌برم، خانواده‌ام در کنارم حضور دارند. دنیا به پایان نرسیده زیرا حالا می‌توانم در کنار فرزندانم حضور داشته باشم. زمانی که تنها باشید و بخواهید چنین دورانی را سپری کنید، شرایط سخت می‌شود اما خوشحالم که حالا خانواده‌ام در کنار من هستند و من را حمایت می‌کنند.

هازارد در ادامه گفته: زمانی که شما مصدوم می‌شوید تنها می‌توانید یک کار انجام دهید و آن تلاش برای بهبودی سریع است اما مصدومیت‌های من نیاز به زمان دارد تا درمان شود. باید صبر کنم و با کار و تلاش سخت سعی کنم بهتر شوم.

مهاجم تیم رئال مادرید که با درخواست زیدان به این تیم پیوسته در ادامه افزود:  زمانی که کودک بودم چیزی که بیشتر از همه می‌دیدم، بازی‌های تیم ملی فرانسه بود. بازیکنانی چون زیدان و آنری را دنبال می‌کردم. سخت است تا به دلیل روابط و حضورم در چلسی اعتراف کنم اما باید بگویم در آن دوران آرسنال را دوست داشتم. آن‌ها بازیکنانی چون پیرس، ویلتورد و ویرا را داشتند که بازیکنان فرانسوی بودند و من آن‌ها را دنبال می‌کردم.

1101