رحمانی رییس هیات فوتبال کردستان: روسای هیات‌ها به برنامه رای می‌دهند/ چالش‌های رییس آینده فدراسیون، اقتصادی است

رحمانی رییس هیات فوتبال کردستان: روسای هیات‌ها به برنامه رای می‌دهند/ چالش‌های رییس آینده فدراسیون، اقتصادی است

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با اساسنامه جدید، راه را برای تنوع کاندیداها و حضور اهالی فوتبال از جمله بازیکنان سابق تیم ملی هموارتر کرده است اما همچنان رایزنی ها و دادن امتیازات حرف نخست را برای پیروزی و بردن کرسی‌های هیات رئیسه و ریاست فدراسیون می‌زند.

به گزارش فوتبالی، رضا رحمانی رئیس هیات فوتبال کردستان که دیروز در سنندج میزبان مصطفی آجرلو یکی از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال بود می گوید با سایر کاندیداها هم بحث و تبادل نظر داشتیم و در همین راستا آقای آجرلو در سنندج حاضر شدند و درباره برنامه های خود در صورتی که از مجمع رای اعتماد بگیرد توضیحاتی ارائه داد.

رییس هیات فوتبال کردستان در ادامه تصریح کرد: با دو نفر از کاندیداها به صورت تلفنی صحبت کردم و برنامه های آنها را مورد ارزیابی قرار دادم و در هفته آینده هم قرار است جلسه ای با آقایان شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی از نزدیک داشته باشیم.

رضا رحمانی در ادامه گفت: استان کردستان سه نماینده در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال دارد و می تواند نقش تاثیرگذاری در مجمع ایفا کند، هیات فوتبال کردستان، باشگاه بانوان وچان و خانم زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی بانوان سه نماینده استان در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال هستند و به همین دلیل کاندیداها برای رایزنی و جذب رای اعتماد توجه ویژه ای به این استان خواهند داشت.

رییس هیات فوتبال کردستان با اشاره به ویژگی های رییس آینده فدراسیون فوتبال می گوید: کسی که کرسی ریاست فدراسیون را تصاحب می کند ابتدا باید یک مدیر توانمند باشد و بتواند مشکلات این فدراسیون را مخصوصا از لحاظ اقتصادی ساماندهی کند و به نظر من هر چهار کاندیدای پست ریاست برای اداره فدراسیون آینده افراد توانمندی هستند که می توانند روزهای خوبی برای آینده فوتبال رقم بزنند اما حل کردن چالش های فعلی فدراسیون کار آسانی نیست.

رحمانی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در فدراسیون گذشته وجود داشت گفت: قطعا مشکلاتی که در گذشته پیش آمد درس عبرتی برای رئیس آینده و اعضای هیات رئیسه فدراسیون آینده خواهد بود تا با حساسیت بیشتری امور فدراسیون را اداره کنند. آنچه مشخص است قطعا هیات رییسه جدید دیگر بی گدار به آب نخواهد زد. متاسفانه در فدراسیون گذشته اختلافات بین اعضای هیات رییسه بسیار زیاد بود اما امیدوارم در تشکیلات جدید فدراسیون فوتبال چالش گذشته وجود نداشته باشد.

رییس هیات فوتبال کردستان در ادامه افزود: با اتفاقاتی که افتاده مطمئنا در فدراسیون آینده شخص رییس فدراسیون نمی تواند بدون هماهنگی اعضای هیات رییسه و خودسرانه نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی به صورت واحد اقدام کرده و سایر اعضای هیات رییسه را وادار به امضای یک قرارداد و یا تایید آن کند.

رضا رحمانی در ادامه افزود: رییس آینده فدراسیون فوتبال کار بسیار سختی پیش رو دارد و با توجه مشکلاتی مانند پرونده ویلموتس و آماده سازی تیم های ملی هر کدام از چهار نفر که در مجمع رای اعتماد بگیرند باید خود را برای یک چالش بزرگ آماده کرده و مشکلات را با مدیریت درست حل کنند.

رئیس هیات فوتبال کردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شانس کدامیک از کاندیداها را بیشتر می دانید گفت: به نظر من بعد از اعلام لیست تایید صلاحیت ها در حال حاضر هر 4 کاندیدای پست ریاست فدراسیون دارای شانس برابری در مجمع هستند و هر کدام یک سری شرایط خاصی دارند که باید اعضای مجمع با بررسی برنامه های آنها به فرد مورد نظر رای اعتماد بدهند. برای استان کردستان برنامه در اولویت است باید در مرحله اول بدانیم برنامه کدامیک از کاندیداها منافع استان را تامین می کند و برنامه های آنها از استان های کم برخوردار حمایت خواهد کرد. به همین دلیل از کاندیدایی حمایت می کنیم که خودش از جنس ما باشد و استانهای محروم را درک کند. سعی می کنیم در استان به یک جمع بندی درست برای انتخاب گزینه درست برسیم.

۷۶۵۵