فرزند دروگبا به فوتبال ایتالیا پیوست

فرزند دروگبا به فوتبال ایتالیا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – آیزاک دروگبا،‌ فرزند ۲۱ ساله دیدیه دروگبا، بازیکن مشهور سابق تیم چلسی رسما به تیم فولیو در سری دی ایتالیا پیوست.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دروگبا یکی از اسطوره های باشگاه چلسی است که در تیم ملی ساحل عاج هم سابقه زیادی دارد. او که علاقه‌ای به مبحث مربیگری ندارد چندی پیش می‌خواست به ریاست فدراسون فوتبال کشورش برسد اما حالا به دلیلی متفاوت باز هم رسانه‌ها نام او را مطرح کرده‌اند. فرزند او با یک تیم ایتالیایی قرارداد بسته است.

آیزاک دروگبا، فرزند دیدیه که در سال ۲۰۰۰ در پاریس متولد شده و سابقه حضور در آکادمی چلسی را دارد و پس از آکادمی چلسی مدتی هم در گنگام بازی کرده حالا رسما به تیم فولیوره کاراتزه در سری دی پیوسته است. خبر این انتقال را خود باشگاه مذکور در سایتش منتشر کرده است.

در بیانیه ای که فولیوره در سایت خود منتشر کرده نوشته شده: فولیوره اعلام می‌کند که با آیزاک دروگبا، فرزند دیدیه یک قرارداد دائمی امضا شده است.

گفتنی است خود دیدیه دروگبا که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان به همراه چلسی را در کارنامه خود دارد هم مانند فرزندش سابقه حضور در گنگام و لیگ فرانسه را دارد اما او هیچ‌گاه در تیمی در ایتالیا بازی نکرده است.

1101