عکس؛ رنگ جالب و متفاوت مبل‌های راموس در پیام ویدیویی!

عکس؛ رنگ جالب و متفاوت مبل‌های راموس در پیام ویدیویی!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید، به علت مصدومیت از میادین دور است و نمی‌تواند در بازی آینده رئال مادرید حاضر باشد و باید دید که شرایط او چگونه پیش خواهد رفت. او برای روحیه دادن به هواداران رئال مادرید، پیامی ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت راموس به گونه‌ای بود که نیاز به جراحی داشت و به نوعی می‌توان گفت که او مصدومیتش شدید بوده است و همین مسئله موجب شده تا بازی هایی از رئال مادرید را از دست بدهد و دست زیدان خالی بماند چرا که راموس از کلیدی ترین بازیکنان رئال مادرید است.

معمولا خط دفاعی رئال مادرید بدون حضور سرجیو راموس دچار مشکل می‌شود و رافائل واران و میلیتائو یا ناچو فرناندز نمی‌توانند آنطور که باید و شاید در این پست به خوبی عمل کنند و جای خالی راموس همواره حس می‌شود و بدون او خط دفاعی مادریدی ها متزلزل است.

اما نکته‌ی جالبی که در پیام ویدیویی سرجیو راموس وجود دارد این است که مبل هایی که به نظر می‌رسد او در خانه‌ی خود دارد، رنگ جالب و متفاوتی دارند که در این ویدیو بسیار جلب توجه می‌کنند و به چشم می‌آیند. راموس درحالی که کلاه بر سر دارد و روی این مبل ها که رنگ جالبی دارند، نشسته است، پیامی را به هواداران رئال مادرید می‌دهد.

1470