اتلتیکو مادرید 2-2 سلتاویگو؛ دبل سوارز برای پیروزی کافی نبود

اتلتیکو مادرید 2-2 سلتاویگو؛ دبل سوارز برای پیروزی کافی نبود

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید به مصاف سلتاویگو رفت و در نهایت بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و شاگردان دیگو سیمئونه امتیاز از دست دادند. تا دقایق پایانی این بازی اتلتیکو مادرید با نتیجه 2 بر 1 از سلتاویگو پیش بود اما در دقیقه 89 این دیدار، سلتاویگو گل تساوی را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این فصل از رقابت‌های لالیگا، ایده آل عمل کرده است و در حالی که بازی های کمتری نسبت به رئال مادرید و بارسلونا دارد، اما با اختلاف زیادی نسبت به این تیم ها، صدرنشین جدول لالیگاست و شانس بالایی برای قهرمانی دارد. آنها در این هفته از رقابت ها مقابل سلتاویگو متوقف شده و دو امتیاز از دست دادند اما همچنان با اقتدار بالایی صدرنشین جدول لیگ فوتبال اسپانیا هستند و بخت نخست قهرمانی به حساب می‌آیند.

گل اول سلتاویگو را در این بازی سانتی مینا به ثمر رساند اما پس از آن لوئیس سوارز دو گل به ثمر رساند و بازی را مساوی کرد و دیگو سیمئونه منتظر پایان بازی و سه امتیاز دیگر بود. اما در دقایق پایانی، فاکوندو فریرا برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد تا حساب کار دو بر دو مساوی شود و سلتاویگو از شکست بگریزد.

1470