الاهلی مصر 0-2 بایرن مونیخ؛ دبل لواندوفسکی بلیطی برای فینال

الاهلی مصر 0-2 بایرن مونیخ؛ دبل لواندوفسکی بلیطی برای فینال

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی از رقابت‌های جام جهانی باشگاه ها، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه دو بر صفر الاهلی مصر را شکست داده و راهی فینال شود. شاگردان هانس دیتر فلیک یک بازی آرام و بی دردسر را داشتند و گل های رابرت لواندوفسکی هم کار را یکسره کرد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده بود، اکنون در آستانه‌ی قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها هم قرار گرفته است و راهی فینال این رقابت‌ها شده و تنها یک گام تا رسیدن به جام فاصله دارد و با فتح این جام عملکرد هانسی فلیک ایده‌آل خواهد بود، چرا که او در فصل گذشته سه گانه را شامل بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد و اکنون در آستانه‌ی قهرمانی در جام باشگاه های جهان قرار دارد.

در این بازی رابرت لواندوفسکی هر دو گل باواریایی ها را مقابل تیم مصری که قهرمان آفریقا شده بود، به ثمر رساندو لواندوفسکی یک گل را در نیمه‌ی اول به ثمر رساند و گل دوم خود را در نیمه‌ی دوم و در دقایق پایانی به ثمر رساند تا حساب کار دو بر صفر شود و بایرن مونیخ با این نتیجه راهی فینال رقابت ها شود و در آستانه‌ی قهرمانی قرار بگیرد.

باید دید که عملکرد بایرن مونیخ در فینال به چه صورت خواهد بود.

1470