گل به خودی بامزه مدافع چلسی؛ قل‌دادن توپ درون دروازه خودی!

گل به خودی بامزه مدافع چلسی؛ قل‌دادن توپ درون دروازه خودی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته چلسی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 شفیلد یونایتد را شکست داده و توماس توخل بردی خوب بدست بیاورد. در این بازی تک گل شفیلد یونایتد یک گل به خودی بود که توسط آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی به اشتباه وارد دروازه‌ی خودشان شد. اما این گل به شکل جالب و بامزه‌ای به ثمر رسید و یک به خودی متفاوت بود!

به گزارش فوتبالی، درحالی که بازیکنان شفیلد یونایتد توپ را روی دروازه چلسی فرستاده بودند، آنتونیو رودریگر، برای دفع توپ به دنبال پاس دادن به دروازه‌بان خودی یعنی مندی بود و ضربه‌ای آرام به توپ زد و به اصطلاح توپ را قل داد. اما همین ضربه کافی بود تا توپ از دسترس دروازه‌بان چلسی خارج شود و در ادامه او با مهاجم شفیلد یونایتد برخورد کرد و توپ از او دور شد تا گل بخودی جالبی به ثمر برسد.

توماس توخل جایگزین فرانک لمپارد در چلسی شد و اکنون سه امتیاز شیرین را بدست آورد که کسب آن هم راحت نبود چرا که گل به خودی آنتونیو رودیگر بازی را به تساوی کشاند. او در مقابل مندی می‌خواست به آرامی توپ را به او پاس بدهد اما با قل دادن آن به سمت دیگر به اشتباه توپ را از او دور کرد و یک گل به خودی به ثمر رسید.

در هر صورت چلسی این بازی را برد و باید دید که عملکرد آن‌ها در ادامه‌ی مسیر به چه شکل خواهد بود.

1470