سفر آجرلو به سنندج و کرمانشاه برای رایزنی با روسای هیاتهای استانهای غرب کشور

سفر آجرلو به سنندج و کرمانشاه برای رایزنی با روسای هیاتهای استانهای غرب کشور

پایگاه خبری فوتبالی- کاندیدای پست ریاست فدراسیون فوتبال برای رایزنی و کسب کرسی ریاست فدراسیون فوتبال دو استان در غرب کشور سفر کرد.

به گزارش فوتبالی، سردار مصطفی آجورلو یکی از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون فوتبال که صلاحیت او شب گذشته از سوی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید شده بود صبح امروز به همراه سعید فتاحی نایب دوم معرفی شده او به مجمع و تیم همراه عازم سنندج شدند تا جلسه ای با رئیس هیات فوتبال کردستان برگزار کنند.

گفته می شود در این جلسه که با حضور رضا رحمانی رییس و سایر اعضای کمیته های مختلف هیات فوتبال برگزار شده است درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و همچنین دریافت رای اعتماد از سوی هیات فوتبال استان کردستان بحث و تبادل نظر شده است.

در این جلسه مصطفی آجرلو به رئیس هیات فوتبال کردستان وعده هایی درباره حمایت از فوتبال کردستان در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و رای اعتماد از سوی مجمع داده است. آجرلو پیش از این به دیگر استانها هم سفر کرده بود و سفر او به استان قزوین البته رسانه ای شده بود.

روسای برخی از هیات های استانی در هفته های گذشته جلسات انتخاباتی را در اردبیل و یکی دو شهر دیگر برگزار کرده و بر سر حمایت از ائتلاف شهاب الدین عزیزی خادم و حیدر بهاروند به اتفاق نظر رسیدند. روسای هیات فوتبال کردستان و کرمانشاه هم یکی از آنها روسای هیات شرکت کننده در این جلسات بوده اند. مصطفی آجورلو به همراه سعید فتاحی و تیم همراه پس از جلسه با رئیس هیات فوتبال کردستان این استان را به مقصد کرمانشاه و جلسه با رییس هیات فوتبال این استان ترک کردند.

انتخابات دهم اسفند 99 و راس ساعت 10 صبح در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

7655