تایید صلاحیت لحظه آخری سه چهره سرشناس در انتخابات فدراسیون فوتبال

تایید صلاحیت لحظه آخری سه چهره سرشناس در انتخابات فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- در فهرست نهایی و در واقع لیست اولیه افراد صلاحیت شده برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال یک نکته مهم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال دیشب اسامی افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات این مجموعه را منتشر کرد که اسامی تاییدشدگان به ترتیب حروف الفبا در لیست فدراسیون دیده می‌شود منتهی نام سه نفر بر اساس حروف الفبا در این لیست قرار نگرفته است.

نفر اول عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است که نفر شماره 38 لیست است و اسم او بر اساس نام خانوادگی‌اش در لیست قرار نگرفته است.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان هم بر اساس نام و نه نام خانوادگی‌اش در فهرست قرار گرفته و مهدی مهدوی‌کیا هم طوری نامش در لیست قرار گرفته که به جای اینکه نام خانوادگی اش در لیست نام خانوادگی قرار گیرد، نامش در آن لیست قرار گرفته بود و نام مهدی در بخش نام خانوادگی ها قرار گرفته بود.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که صلاحیت این افراد در آخرین لحظات تائید شد و به همین دلیل قرار گرفتن نام آنها در لیست افراد تائید صلاحیت شده بر اساس ترتیب حروف الفبا نبوده است.

البته این لیست اولیه بود که اصلاح شده و در لیست جدید نام رضا عبدی حذف شده و امین کریمیان جایگزین او شده است. در ضمن در هر دو لیست نام اکبر محمدی ارگی مدیرعامل باشگاه پیکان به اشتباه احمد محمدی ارگی نوشته شده است. البته سایت فدراسیون فوتبال، لیست نامها را نسبت به دیشب به روز کرده و به ترتیب حروف الفبا کرده است.

1984