نتیجه انتخاب عجیب سلیمی/ یک نیم فصل دور از فوتبال

نتیجه انتخاب عجیب سلیمی/ یک نیم فصل دور از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونر جدید فوتبال ایران که به لیگ اسلواکی و باشگاه سرد در این کشور پیوست این روزها همچنان درگیر چالش با تراکتورها است.

به گزارش فوتبالی، ایمان سلیمی یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای فصل پرسپولیسی ها به دنبال جذبش بودند، او که قراردادش را با تراکتور فسخ کرده بود تا چند هفته پیش درگیر شکایت با این باشگاه بود و پس از اینکه رای پرونده اعلام شد سلیمی گفت که قرار است به خارج از کشور برود تا شاید پس از نیم فصل بازی در خارج از کشور به پرسپولیس بیاید.

گفته می شود که عدم صداقت سلیمی با سرمربی قرمزها باعث شد تا این مدافع به نوعی از فهرست پرسپولیس خارج شود، سلیمی به یحیی گل محمدی گفته بود که به سوئد می رود و پس از نیم فصل بازی کردن به پرسپولیس می آید اما ناگهان سر از اسلواکی در آورد تا یحیی گل محمدی از این تغییر مسیر و انتخاب سلیمی علیرغم هماهنگی با او ناراحت شود. 

اما نکته جالب تر در انتقال سلیمی به لیگ اسلواکی این است که باشگاه تراکتور از همکاری با باشگاه سرد اسلواکی جهت صدور آی تی سی برای ایمان سلیمی خودداری کرده است. باشگاه سرد اسلواکی ، با صدور نامه ای برای باشگاه تراکتور و فدراسیون فوتبال ایران درخواست مجوز و صدور آی تی سی بازیکن ایرانی خود را ارائه کرد اما باشگاه تراکتور در جواب این نامه اعلام کرده به فسخ یکطرفه ایمان سلیمی اعتراض دارد و حاضر به همکاری با این بازیکن و باشگاه جدیدش نیست.

در صورتی که تراکتور همچنان روی موضع خود بماند و مجوز به سلیمی ندهد، فدراسیون هم تا زمان صدور حکم استیناف حق صدور آی تی سی این بازیکن را نخواهد داشت. طی شدن این مراحل زمان بازی کردن ایمان سلیمی برای تیم جدیدش را هم عقب می اندازد. شنیده ها حاکی از آن است که دیگر یحیی گل محمدی حسابی روی ایمان سلیمی و پیوستن او به پرسپولیس باز نمی کند و سلیمی هم حداقل تا یک سال آینده قصد بازگشت به ایران را ندارد.

7655