سرمربی کالیاری پس از شکست: از تاکتیک رم مقابل بارسلونا استفاده کردم!

سرمربی کالیاری پس از شکست: از تاکتیک رم مقابل بارسلونا استفاده کردم!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم کالیاری پس از شکست مقابل لاتزیو اعلام کرده از تاکتیک رم مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان استفاده کرده.

به گزارش فوتبالی، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی سابق تیم رم که توانسته در سال ۲۰۱۸ در یک بازی حماسی بارسلونا را در المپیکو ۳-۰ شکست دهد و آبی و اناری‌ها را از لیگ قهرمانان کنار بزند هم اکنون سرمربی تیم کالیاری است. تیم او شب گذشته مقابل لاتزیو شکست خورد. در شبی که خودش معتقد است از تاکتیک رم در بازی مقابل بارسلونا استفاده کرده است.

دی‌فرانچسکو در گفت و گوی پس از بازی خود گفت: با غایبین متعددی در بازی شرکت کردیم. بنابراین مجبور بودیم خودم را با شرایط وفق دهم که باعث شد لاتزیو چند فرصت گلزنی داشته باشد.

سرمربی کالیاری که تیمش با یک گل مغلوب شد در ادامه افزود: تیم ما هم فرصت‌هایی برای به تساوی کشاندن کار داشت. از تاکتیکی استفاده کردم که با آن توانسته بودم به همراه رم، بارسلونا را در لیگ قهرمانان شکست دهم. به همین دلیل با این سیستم بیگانه نبودم. باید به کار و تلاش ادامه دهیم. چیزی که امروز کم داشتیم، کیفیت ضربات پایانی بود. زمانی که ضد حمله می‌زدیم در ضربات نهایی خوب عمل نمی‌کردیم. می‌خواهیم تیمی هجومی باشیم اما نمی‌خواهیم شخصیت‌مان را از دست دهیم.

1101