امامعلی: طبیعی است که ربیعی پیشنهادات بزرگی داشته باشد/ آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم

امامعلی: طبیعی است که ربیعی پیشنهادات بزرگی داشته باشد/ آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد ولی ما آمادگی رویارویی با این تیم را داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فراز امامعلی در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل شهرخودرو مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتیم. طبیعتا وقتی تیمی در خانه حریف با یک گل پیش می‌افتد سعی دارد از آن گل محافظت کند. ما هم همین کار را کردیم و پس از گل و از حوالی دقیقه ۷۰ به بعد کمی عقب نشستیم. به نظرم ۳ امتیاز خیلی مهمی را از مشهد با خود به خانه آوردیم. خداراشکر که با تلاش بچه‌ها توانستم برای تیم گلزنی کنم.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از مذاکره یکی، دو باشگاه بزرگ لیگ برتری با محمد ربیعی خبر داده، گفت: فکر می‌کنم این ماجرا درست باشد. ربیعی مربی فوق‌العاده‌ای است و قطعا در آینده بیشتر از او می‌شنوید. من در جریان این مسائل نیستم، اما طبیعی است که یک مربی در سطح ربیعی پیشنهادات بزرگی هم داشته باشد. خداراشکر می‌کنم که زیرنظر او کار می‌کنم. کادرفنی ما بسیار بادانش است و ربیعی هم خیلی برای تیم وقت می‌گذارد. همین مسئله هم باعث موفقیت او شده است.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس که دیداری عقب مانده از هفته نهم است و روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. ما آمادگی رویارویی با این تیم را داریم. ما اگر در این بازی به برتری برسیم در جدول با ۲۲ امتیاز جایگاه پرسپولیس را در رده چهارم می‌گیرم. مطمئنا ما برای برد تلاش می‌کنیم. پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است و آن‌ها بازیکنان و کادرفنی عالی دارند، ولی ما هم با تمام توان و تمرکز به میدان می‌رویم.

6641