عکس؛ گل زیبای طارمی به براگا به سبک والی‌های زلاتان!

عکس؛ گل زیبای طارمی به براگا به سبک والی‌های زلاتان!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال، پورتو در حضور مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود با نتیجه دو بر دو مقابل براگا متوقف شد. در این بازی مهدی طارمی گلی زیبا به ثمر رساند. او روی یک حرکت با ضربه‌ای والی دروازه‌ی براگا را باز کرد اما این گل هم برای پیروزی پورتو کافی نبود چرا که این تیم کامبک خورد.

به گزارش فوتبالی، پورتو در حالی که از براگا جلو بود و با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده بود، در نهایت دو گل دریافت کرده و بازی را واگذار کرد. مهدی طارمی در این بازی گل دوم تیمش را در دقیقه 54 روی سانتر خسوس کورونا و با ضربه‌ای زیبا به شکل والی به ثمر رساند. البته خسوس کورونا در ادامه‌ی کار از زمین مسابقه اخراج شد و همین مسئله باعث شد که پورتو دچار ضعف شده و بازی به تساوی کشیده شود.

طارمی گل خود را با ضربه‌ای والی به ثمر رساند. زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 39 ساله حال حاضر میلان در طول دوران حرفه‌ای خود گل های زیادی به این شکل به ثمر رسانده است و در واقع می‌توان این نوع از گل ها را زلاتانی هم خواند!

به زودی پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس خواهد رفت و مهدی طارمی با کریستیانو رونالدو رو در رو خواهد شد. دیداری که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

1470