شرایط عجیب رئال مادرید: فقط 10 بازیکن و دو دروازه بان آماده اند!

شرایط عجیب رئال مادرید: فقط 10 بازیکن و دو دروازه بان آماده اند!

پایگاه خبری فوتبالی - زیدان برای بازی سه شنبه میان رئال مادرید و ختافه که بازی معوقه از هفته اول لالیگاست، حق انتخاب نخواهد داشت. در حقیقت حجم بالای مصدومیت ها و محرومیت ها باعث شده تا فقط 11 بازیکن تیم بزرگسالان شامل 10 بازیکن درون زمین و دو دروازه بان در لیست باشند. کروس به علت پنج کارته شدن و محرومیت حضور ندارد در حالی که اودریوزولا و میلیتائو جدیدترین بازیکنانی هستند که به لیست مصدومان اضافه شده اند و احتمال حضورشان در بازی سه شنبه خیلی کم است.

به گزارش فوتبالی، لیست غایبان رئال مادرید برای بازی مقابل ختافه خیلی گسترده است. هازارد و راموس روز یکشنبه به خاطر مصدومیت تمرین نکردند. کارواخال، لوکاس وازکز، والورده و رودریگو به ریکاوری ادامه می دهند و ایسکو نیز که در آخرین لحظه تمرینات پیش از بازی مقابل هوئسکا مصدوم شد هم در سالن بدنسازی تمرین کرد.

بدین ترتیب زیدان برای بازی سه شنبه فقط 11 بازیکن تیم بزرگسالان را در لیست خواهد داشت : کورتوا و لونین درون دروازه، ناچو، واران، مندی، مارسلو ، کاسمیرو، مودریچ، آسنسیو، وینیسیوس، بنزما و ماریانو.

بدین ترتیب زیدان به احتمال فراوان از بازیکنان آکادمی همچون ماروین، بلانکو و چوست در لیست خود استفاده خواهد کرد تا کمی نیمکت را پر کند و با دست خالی در بازی حضور پیدا نکند.

4125