وحشت در بارسلونا؛ یک مدافع دیگر هم مصدوم شد

وحشت در بارسلونا؛ یک مدافع دیگر هم مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو، آماده ترین مدافع بارسلونا در بازی با بتیس به علت مصدومیت از ناحیه پای تکیه گاه از زمین خارج شد. این بازیکن به شدت احساس درد داشت و همین مسئله زنگ خطر را در میان هم تیمی هایش به صدا در آورد، به خصوص که داور خواستار حضور کمک های بهداشتی شد.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو سعی کرد که به بازی برگردد اما مشخص بود که توانش را ندارد و به همین خاطر فرنکی دی یونگ سریع گرم کرد. در حال حاضر اعضای بارسلونا منتظر معاینه پزشکان هستند تا شرایط وی مشخص شود.

شرایط مدافعان میانی در بارسا در بازیهای آینده ممکن است کاملا دراماتیک باشد. رونالد آرائوخو دچار مصدومیت شده و منتظر معاینات است، جرارد پیکه حداقل سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود و در حال حاضر کومان فقط لنگله و اومتیتی را در خط دفاعی دارد. اولی قطعا در مقابل پی اس جی فیکس خواهد بود هر چند که عملکرد جالبی در این فصل نداشته و پر اشتباه ظاهر شده است و دومی نیز نمایش بسیار ضعیفی در مقابل گرانادا داشت. از سویی اسکار مینگزا از نظر کادر فنی بارسلونا برای بازیهای بزرگ قابل اعتماد نیست. کومان فشار زیادی آورد تا مدیران بارسلونا را راضی کند تا در زمستان به سراغ جذب اریک گارسیا بروند اما در این زمینه موفق ظاهر نشد.

4125