عکس/ مصدومیت آنخل دی ماریا؛ به بازی مقابل بارسلونا می‌رسد؟

عکس/ مصدومیت آنخل دی ماریا؛ به بازی مقابل بارسلونا می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا، بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن، در بازی تیمش مقابل مارسی دچار مصدومیت شده و تعویض شد. او از زمانی که مائوریسیو پوچتینو هدایت پاریسن ژرمن را بر عهده گرفته است، نقشی کلیدی تر در ترکیب پاریسن ژرمن داشته است به طوری که می‌توان گفت تبدیل به مهره‌ای ثابت در این تیم شده.

به گزارش فوتبالی، اکنون آنخل دی ماریا در بازی پاری سن ژرمن مقابل مارسی دچار مصدومیت شد و مائوریسیو پوچتینو او را تعویض کرد. این تعویض و مصدومیت نگرانی هایی را برای هواداران پاریسن ژرمن به وجود آورده است چرا که پی اس جی 9 روز دیگر باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود و یک دیدار بسیار حساس را در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها برگزار کند.

آنخل دی ماریا

پاریسن ژرمن سال هاست که به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و به نوعی این تورنومنت مهم ترین تورنومنت برای آن‌ها به حساب می‌آید و به همین دلیل همواره می‌خواهند با تمام توان خود در آن حضور پیدا کنند اما اکنون مصدومیت دی ماریا شرایط را مقداری دشوار خواهد کرد. هر چند که هنوز شرایط او مشخص نیست و ممکن است به بازی مقابل بارسلونا هم برسد چرا که روی پای خود زمین را ترک کرد و این یک نکته‌ی مثبت است.

در هر صورت باید دید که شرایط بازیکن آرژانتینی پی اس جی چگونه خواهد بود.

1470