تیم دسته چهارمی برزیل، رئال مادرید را به چالش طلبید

تیم دسته چهارمی برزیل، رئال مادرید را به چالش طلبید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ورزشی پورتوگزا که در لیگ دسته چهارم برزیل توپ می زند، نامه ای به فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید ارسال کرد و خواستار برگزاری یک بازی دوستانه در سال 2024 شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه برزیلی در روز 17 دسامبر 1924 تاسیس شده است و برگزاری این بازی بخشی از جشن های صد سالگی آنها خواهد بود. پورتوگزا در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما زمانی یکی از مهمترین باشگاه های لیگ برزیل بودند. آنها زمانی گارینشا یکی از بهترین وینگرهای تاریخ فوتبال را در ترکیب خود داشتند و از طرفی تنها تیم برزیلی تاریخ هستند که توانسته اند رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست بدهند. این اتفاق در روز چهارم سپتامبر 1969 رخ داد که دو باشگاه یک بازی دوستانه در استادیوم رئال مادرید داشتند. تیم برزیلی در آن شب با نتیجه دو بر یک پیروز شد. همان طور که فلورنتینو پرز اعلام کرده است، پورتوگزا در نامه خود نوشته است که می خواهند با برگزاری این بازی به رئال مادرید فرصت بدهند تا انتقام آن شکست را بگیرند و به نوعی رئال را به چالش طلبیده اند.

در آن شب ترکیب پورتوگزا مقابل رئال مادرید بدین ترتیب بود: برونو، چوکینیو، جری، بتو، زکا، کارلوس پدرو، نی، جورجینیو، میگل، جوراندیر (پائولو ماتا، تعویضی) و اسکورینیو.

4125