فحاشی توییتری خواننده انگلیسی به هافبک لیورپول!

فحاشی توییتری خواننده انگلیسی به هافبک لیورپول!

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی سابق بایرن مونیخ به شدت توسط لیام گالاگر، موزیسین سرشناس و یکی از هواداران مشهور باشگاه منچسترسیتی مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی،  تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول در بازی مقابل منچسترسیتی تکل خشنی روی پای ایلکای گوندوگان زد که همین باعث شد تا از جانب مایکل اولیور داور بازی کارت زرد بگیرد اما نکته عجیب مربوط به فحاشی لیام گالاگر به این هافبک اسپانیایی نبود. موزیسین انگلیسی هر چند که اسمی از تیاگو نبرد اما بلافاصله بعد از این صحنه در صفحه توییترش نوشت:" آشغال کثیف کوچولو!"

تیاگو از زمان پیوستن به لیورپول چندین بار به خاطر شدت خطاهایش مورد توجه قرار گرفته است. این بازیکن از زمانی که در روز چهارم ژانویه به ترکیب لیورپول برگشت مجموعا 20 خطا در لیگ انگلیس داشته است. هیچ بازیکن دیگری در این مدت بیش از 15 خطا نداشته است. با وجود آن که تیاگو بازیهای زیادی را به علت مصدومیت یا کرونا از دست داده، خطاهای زیادی انجام داده و کارت زردهای زیادی را دریافت کرده و به نظر می رسد که فعلا با شرایط بازی در لیگ انگلیس کنار نیامده است و  نتوانسته کنترل شده تر بازی کند و جلوی خطاهای بیشتر را بگیرد و عملکرد بهتری داشته باشد.

4125