حسینی نسب: افشین می تواند گل هایش را تکرار کند

حسینی نسب: افشین می تواند گل هایش را تکرار کند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم شهرداری آستارا امروز در هفته سیزدهم لیگ یک موفق شد تیم رایکا بابل را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ابتدا تیم رایکا به گل رسید اما در ادامه شهرداری آستارا روی ضربه آرش افشین بازی را به تساوی کشاند و در نهایت گل محمد ابراهیم زاده رای به برتری شهرداری آستارا در این بازی داد. 

سید مهدی حسینی نسب، مربی شهرداری آستارا در خصوص درخشش آرش افشین در ترکیب تیم شهرداری آستارا می گوید: ما با شناخت قبلی آرش افشین را به شهرداری آستارا آوردیم به این دلیل که در تیم ملوان هم برای ما بازی کرد. خوشبختانه الان شرایط خوبی دارد و میلش به بازگشت به روزهای خوب گذشته جدی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و گل هایش را برای ما تکرار کند. 

او در خصوص شرایط بازی هم گفت: در نیمه اول به خصوص در دقایق ابتدایی کمی سر در گم بازی کردیم و روی اشتباه فردی دروازه امان باز شد. اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک شرایط ما تغییر کرد و توانستیم علاوه بر جبران گل خورده گل برتری را هم به ثمر برسانیم. بچه ها خوشبختانه در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند و به نوعی جانفشانی کردند تا ما برنده این بازی 6 امتیازی شویم. 

حسینی نسب در پاسخ به این سوال که آیا روند نتیجه گیری خوب شهرداری آستارا ادامه پیدا خواهد کرد یا نه گفت: مدیران شهری و استانی باید به تیم کمک کنند. در اولین گام ما باید در شهر خودمان بازی کنیم و بعد گام های جدی برای کمک به تیم برداشته شود. در غیر اینصورت در دور برگشت با مشکل مواجه خواهیم شد. شهرداری آستارا تیمی است که در میان مردم شهر شور و نشاط ایجاد کرده و یکی از وظایف مهم مدیران شهری و استانی کمک به این تیم است.

6641