قابی تک و تنها از مسی با ماسک و کاپشن در سکوهای ویامارین

قابی تک و تنها از مسی با ماسک و کاپشن در سکوهای ویامارین

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف رئال بتیس رفته است و با این تیم جدال می‌کند. لیونل مسی در این بازی با تصمیم رونالد کومان از ابتدا در ترکیب آبی و اناری پوشان قرار نگرفته است تا استراحتی داشته باشد و برای بازی های بعدی بارسلونا آمادگی لازم را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است و بارسلونا به زودی با پاری سن ژرمن روبرو خواهد شد و بازی بسیار مهم و حساسی خواهد داشت. رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا هم به همین دلیل تصمیم گرفته است تا لیونل مسی کار خود را در ورزشگاه بنیتو ویامارین مقابل رئال بتیس از روی نیمکت و سکو ها شروع کند و در ترکیب فیکس بارسلونا در شروع بازی نباشد.

در تصاویری که از لیونل مسی روی سکو های استادیوم بنیتو ویامارین گرفته شده است. در یک تصویر او کاملا تک و تنها روی سکو ها ایستاده و در حال رفتن به سمت صندلی ها برای نشستن است. او در این تصویر ماسک بر صورت دارد تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده باشد و از طرفی کاپشن مخصوص باشگاه بارسلونا را بر تن دارد چرا که هوای اسپانیا در این فصل از سال سرد است و این قاب جالب از مسی به ثبت رسیده است.

1470